1 Kasım 2015 Pazar

29 Ekim watsons alisverisim 💞

Merhabaa ♡
Bir onceki yazimda 29 ekim indirim alisverisimden bahsetmistim simdide
Vol 2 watsons alisverisimi sizinle paylasmak istiyorum.Haydi baslayalim
Johnson's baby 

Johnson's baby Argan yağ içeren bu saç spreyini merak ediyordum ve alır almaz kullandım kokusu harika ! Ilk indirimde stoklanacaklar listeme eklendi bile. 
Sizde benim gibi her duştan sonra kolay tarama ve bebeksi bir koku arıyorsanız tavsiye ederim ;) 
Fiyat :13.90

LOREAL PARIS Color Rıche matte 

Harika bir pembe. Bu kaçıncı pembe rujum sayamadım ama hepsi benim bebeklerim ama bu kesinlikle yeni favorim diyebilirim. Mat Barbie ruju 💟
İndirimli fiyat :16.50

REVLON colorburst 245

Revlon da hazır bukadar indirim varken mat kalem rujları denedim ama yalnızca , içinde hafif pembelikte olan bu nar çiçeği rengini alabildim. Diğer renklerinde denedim ama çok enteresan aynı rujun diğer renkleri dudağımda deforme durdu. Çizgilerini belli etti ama bu renk benim dudağımda daha kusur kapatıcıydı ve bir adet alabildim . 
İndirimli fiyat :14.90

RIMMEL LONDON match perfectıon ıvory 

Göz altı kapatıcılarımda daha rahat uygulayabildiğim fırçalı ürünleri tercih ediyorum. Rımmel LONDON ıvory renkte acık ten rengime uygun olduğu için tercih ettim.
Indirimli Fiyat : 9.00 

Revlon ojeler 


Ojeler indirime dahil değildi ama bu renklere karşı koyamadım :) 
Fiyat :9.99

Benim indirimde tercih ettiklerim bu şekildeydi .. 
Instagram da Kullanıcı adım @naimeninrenkleri

Hoşçakalın 💕
Naime

1 yorum: