11 Kasım 2015 Çarşamba

Göz makyajı rutinim 👀

Selamlaar :) 
Kış geldi artık göz makyajlarımızı aktı bulaştı derdi olmadan rahatça yapabiliriz. 
Bugünde göz makyajında en çok kullandığım ürünleri sizinle paylaşıcam. 

Daha büyük gözler için , artık birçok markanın nude kalemlerini piyasada görüyoruz. Ben Rımmel markasının bu nude göz kalemini Gözlerimin iç kısmına ve göz kapağımın iç kısmına uyguluyorum, ılk aldığımda Dışa uygulamıştım ama hayalet bir görüntü oldu :)  göz yapılarına göre de farklılık gösterecektir tabii..

Göz altı morlukları ve aydınlık içinde ben yine Rımmel markasının bu tüp concealer ı kullanıyorum (010 ıvory) rengini tercih ettim. ten renginden bir ton açık kullanıyorum,aslında göz altlarımda morluk yok ama  bazen uykusuzluk ve ağır migren ataklarım Yüzünden hafif morarmalar olabiliyor. Bu Ürünün kapatıcılığı ve aydınlık Görüntüsü istediğimi karşılıyor. Göz makyajımın olmazsa olmazlarındandır kendisi :) 

Ultra volume kirpikler için ben bu sıralar note markasının maskarasını kullanıyorum. Aslında çok beklentim olmayarak almıştım bu rimeli ama beklentilerimi Fazlasıyla karşıladı diyebilirim. Benim kirpiklerim Zayıf ve düz , bu nedenle kalın fırçalı maskaraları tercıh edıyorum ve hiçbir zaman bir kat sürüp çıkmıyorum :) yani makyaj yaparken en çok kirpiklerime zaman ayırıyorumki bu genelde 8-9 dk yı buluyor. 

  Seyrek ve boşluklu kaşlar için önerim Essence markasının Kaş düzgünleştirici kalemi.

Kapağında ki fırçayla önce kaşları düzeltip daha sonra seyrek ve boş kısımlarını dolduruyorum . Saçlarım sarı olduğu için ben küllü rengini tercih ettim. 


Ve son olarak smokey eye (buğulu gözler) için, aslında kullandığım birçok ürün var ama yine son dönemde çoook popüler olan note markasının smokey eye kalemlerini tercih ediyorum. 

Bir ucu kalem bir ucu dağıtıcı aplikatörü olan bu Ürünün kullanımıda şöyle; önce kalem kısmıyla ince bir şekilde kalem çekip aplikatörle Eşit şekilde dağıtıyorum ve buğulu gözlere sahip oluyorum :) 


Benim göz makyajımın olmazsa olmazları bu şekildeydi. Full makyaj yapacağım zaman herbirini üşenmeden tek tek uyguluyorum çünkü makyaj benim için ayrıntılarıyla bir bütün..

Instagram - @naimeninrenkleri 

Sevgiler 
Naime :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder