6 Şubat 2016 Cumartesi

Aralık ocak ayı bitenleer :)



Merhabaa 🙆
Nihayet bitenleri yazacak vakti buldum.
Ohh iyiki bitti dediklerimde var ,bitmeden
Yedeklerimde.Bakalim neleri tekrar aldim
Nelere × koydum  :)

○ Beyonce heart parfum :
Gratiste satilan bu parfumu indirimde almistim
Cok kalici degil, bunun gibi hafif kokan spreyleri dus sonrasi vucut spreyi olarak kullaniyorum.guzel kokuyor ama tekrar alacagimi sanmiyorum daha cok begendigim muadilleri var.

H&M body splash :

○ h&m in tatlisko ambalajli body splashleri herzaman favorim. Donem donem uretime sunulan bu spreyler herseferinde farkli kokuyor herbirinide aliyorum. Hafif kokan uygun fiyatli bir body splash.

Rexona roll on :

● rexona nin bu black roll onunu sevdimmi
   Sevmedimmi karar veremedim aslinda
   Olsada olur olmasada diyebilecegim bir urun
   Benim icin. Birdaha almam sanirim.

Colgate agiz calkalama suyu :

○ colgate agiz calkalama suyu favorim. Ozellikle
   Kucuk siseli urunleri tercih ediyorum ,cabuk
   Bitsinki yenisini acabileyim diye. Dislerimi
   Fircaladiktan sonra agzimi calkaliyorum ve
   Ferahlik hissini uzun sure hissediyorum.

 Kalyon tırnak guclendirici ojesi :

○ cook cook sevdigim ve surekli kirilan
    Tirnaklarimi guclendiren bu ojeyle
    Ask yasiyorum ♡ bitmeden stokluyorum
    Oje surmeden once bir kat suruyorum hem
    Koyu renk ojeleri silmek daha kolay oluyor
    Hemde tırnaklarımı sertlestiriyor.

  Selale aseton :

○ yıllardır selale asetonu kullanıyorum
  Koyu renk ojeleri cıkarmakta sıkıntı
  Yasamiyorum kokusunuda seviyorum
  Fiyatida uygun. Bitmeden stokladıklarimdan.

Arko nem el kremi :

○ Evde 15 -20 tane canta boy el kremim var
   Ama arko nem bu mini zeytinyagli olani
   Benim icin efsanedir. Okadar guzel soft bir
   Kokusu vaarkkii ♡ yogun bir yapisi var ama        cabuk emiliyor.bittikce alınanlardan ve uygun
   Fiyatli.

 Madame coco elkremi :

○ madamecoco el ve vucut kremlerini
  Kokularini ve yapilarini cok seviyorum ama
  En sevdigim bu amber oldu. Kokusuna
  Bayıldım. Bende kullanip begenen bircok
  Arkadasima da hediye aldim hatta :)
  Elimdekiler bitince hemen alacaklarimdan.


   Loreal elseve argenin sampuan:

○Yıllardir elsevin butun serilerini kullandim
 Ama bu seriyi hiiiicc begenmedim. Sacimi
 Okadar cok kuruttuki maske yapmadan
 Saclarimi yumusatamadim. Kesinlikle birdaha
 Almayacagim karalisteme girdi. ×××

Dalan dolive sampuan

○ Dalan sampuani okadar beklentisiz aldımki
 Dogal icerikli oldugu icin sacimi  sertestirecegini sanıyordum ama hariika ♡♡♡
 Suanda 2. Sisesini yariladim bile. Hem.temiz  kokusu hemde saclarimi yumusacik yapmasi    hemde uygu  fiyatiyla yeni favorim. Dalanin  tum urunleri ♡ ben.

Neutregena visibly clear peeling

○ bir sure once cildimde ki parlamadan rahatsiz   oldugum icin almistim bi peelingi ama cok
  Sevemedim. Tam istedigim gibi iri tanecikli bir
  Peeling ama cildimi rahatlatmadi tekrar almam

 Madame coco vucut spreyi

○ madame coco orchid vucut spreyi yazdan
 Beri kac sise bitirdim bilmiyorum. Temizlik
 Kokan bir urun bana gore. Yazin cantamdan  eksik etmedigim hem parfum hemde kolonya
 Olarak kullandigim bir urun. Bitmeden  yedeklerim.

Benim son iki ayda kullandigim sevdigim ve sevmedigim urunler bu sekilde. Her cilt tipi farklidir ben kendime gore yorumladim, umarim urun almadan once arastiranlar icin faydali olmustur 😗 ♡♡

Naime Kuruca
#naimeninrenkleri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder