18 Şubat 2016 Perşembe

Bıoderma Atoderm intensive nemlendirici krem


Merhabaa :) 
Bloğumun bugünki konugu bu (bana gore mucizevi krem ) 


 Kış başlamadan cildimde ki kuruluktan dolayı olusmus egzamaları farkedip doktora gitmistim.
Bana antibiyotik ve merhem verdi. Ama günlük kullanabilecegim nemlendirici krem ne onerirsiniz diye sordugumda bioderma nin bu hassas ve kuru ciltler icin olan kremini onerebilecegini soyledi. Aldıgım gunden beri duzenli kullanıyorum. Aksam yatmadan ve sabah yüzümü yıkadıktan sonra olmak uzere ben gunde 2 kez tercih ediyorum.Problemli bir cilde sahip olmadıgım halde arkadaslarim bile cildimde bir degisiklik oldugunu farkettiler ki sadece bir nemlendiricinin bukadar gozle gorulur fark yaratmasi benide sasirtti.  Cildim normalde karma oldugu icin ve yaz aylarinda da fazla yaglandigi icin yaz gelince de yine bıoderma nin yagli ciltler icin olan nemlendiricisini deneyecegim , cunku yagli ciltlerinde neme ihtiyaci vardir ve nemsiz kalan cilt cabuk yaglanır.

Bıoderma nin ürünlerine goz atmak isterseniz ;
www.kozmium.com adresinden ulasabilir ve ürünlerle ilgili bilgi alabilirsiniz.

♡♡♡

Naime Kuruca
@naimeninrenkleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder