5 Nisan 2016 Salı

Flormar lip & cheek ♡

Merhabaa !
Blogun bugün ki konugu flormar'ın yeni piyasaya sürdügü lip&cheek ler . Flormar'ın koleksiyon urunlerini cok seviyorum ve yaz oncesi boyle kullanıslı minimini seyleri cantaya atıp cikmak harika olacak...

Bende ki renkleri turuncumsu nar cicegi olan 01
Pembe -gul kurusu olanda 05 numaraları.


Yapılarını ve pigmentasyonlarını cok begendim, kremsi bir yapısı var. Yalnız yanaklara uygularken cok hafif almak gerek yoksa heidi gibi olabilirsiniz :)

Ben bu urunleri dudaklara yogun yanaklara hafif uyguluyorum ve kullandıktan sonra yuzumde ki kontrastı cok seviyorum.
Fiyatı uygun (9.90) .
Kalıcılıgı da orta seviyede diyebilirim,gun boyu kalmiyor ama surekli tazelemeyi de gerektirmiyor.
Bu üründe tek sıkıntım kokusu! Kokusunu sevemedim neyazıkki. Bukadar rengarenk sirin ambalajlı urunlerin cok guzel kokması gerekirdi.

Simdilik elimde 2 renk var ama seriyi tamamlayacagım  sanırım. ♡
Flormar lip&cheek lerin renklerini incelemek yada hemen satın almak isterseniz 》Lip&cheek 《 tıklayarak ulasabilirsiniz...

Tesekkurler
Sevgileer ♡
Naime Kuruca
@naimeninrenkleri







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder