19 Ağustos 2016 Cuma

Maybelline baby lips - balm&blush

Merhaba :)

Uzuuun süredir ülkemize gelmesini bekledigim Maybelline balm&blush sonunda Türkiye'de ! 


Maybellibe babylipslerin klasik stick formda olanları zaten favorimdi ama bu tatlımı tatlı ambalajları görünce baayıldım ! 

Balm&Blush lar adı uzerinde hem dudaga hem yanaga uygulanabiliyor ama ben yanaktaki durusunu sevmedim. Fazla parlak ve yaglı duruyor yanaklarda.



Ben enn cok kokularını sevdim. Sakız gibi kokuyorlar ♡
Maybelline balm&blush lar 3 renkten olusuyor benim elimdekiler 01 ve 02 renkleri ama renk vermiyorlar zaten. Uygulayınca hafif parlak görünüyor , nemlendirmesi yeterli. Bittikten sonra kesinlikle alacagim hatta yedekleyecegim ürünler listesine 2 günde adını yazdiran bu ürüne Watsons magazalarından ulasabilirsiniz. 
Fiyatı da cok uygun  11 TL ♡ 


Bir sonraki yazıda görüsmek üzere
Sevgileeer ♡ 

Naimekuruca1@gmail.com
Instagram - naimeninrenkleri 

Naime Kuruca 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder