1 Ağustos 2016 Pazartesi

Tony Moly - Panda's dream so cool eye stick

Merhabaa! 

Bugün blogumun konugu, Sephora magazalarında bir süre önce satısa sunulan Tony Moly göz cevresi stigi . 


Stik seklinde olan bu goz cevresi serumu , goz cevresinde ki hassas deriyi nemlendirirken ince cizgileride pürüzsüzlestirmeyi vaad ediyor. 

Besleyici ve nemlendirici bambu özütünden elde edilen bu serumu ben cok sevdim. Oncelikle goz altlarimin ve goz cevremin cok problemli olmadıgını belirtmeliyim. 

Ozellikle yaz ayları icin cok pratik bir ürün , şöyle ki ; 
Yaz aylarında sıcaklardan dolayı mümkün oldugu kadar yüzümüze nemlendirici uygulamamaya calisiyoruz cunki sıcakla beraber dayanılmaz olabiliyor. Ben tamda bu sebepten goz cevrem icin nemlendirici arayisindayken bu stigi kesfettim ♡  

Ürün vaad ettigi gibi goz cevresini nemlendiriyor ve uykusuzluktan , yorgunluktan dolayı olusan halkaları rahatlatıyor. 



Goz cevresi cok problemli yada genetik olarak surekli mor olanlar varsa bu ürün yetersiz kalabilir.

Ben bu ürünü kullandikca daha cok sevdim. Bittkten sonrada alinacaklar listeme ekledim bile cunku goz ve cevresi cok onemli, nemsiz kalan goz cevresi cabuk kırısıyor malum. 

Makyaj cantasında tasimak icinde cok pratik ve hijyenik 
Ayrıca beni ilk cezbeden kesinlikle ürünün ambalajıydı cunku cook sevimli ♡ 

Bu ürüne sephora magazalarindan ulasabilirsiniz.
Fiyatı : 43 TL 

Bir sonraki yazıda gorusmek uzere 
Sevgileer ♡ 


Naimekuruca1@gmail.com
Instagram - naimeninrenkleri


Naime Kuruca 

1 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş, eline, emeğine sağlık 🙏 Kesinlikle alacağımmm 💕

    YanıtlaSil