1 Mart 2017 Çarşamba

M.Asam magic fondoten & Brilliant Teint

Merhabalar ☆

Son dönemde farklı fondoten ve primer denemelerim oldu ve bugün cok memnun kaldigim M.Asam ürünlerinden bahsedecegim biraz :) 


Öncelikle beni bu harika ürünlerle tanistiran Senguzelsin.com a birkez daha tesekkur ediyorum... ♡ 

Ilk denemem M.Asam magic fondoten baslacagim , oncelikle kapagi acar acmaz rengi ve yapisi beni biraz endiselendirmisti :) cildimde camur gibi duracagini dusunmustum , cok merak ettim ve hemen denedim... sonuca bayildim , tek bir ton ama her cilt rengine uyum sagliyor. Adi gibi magic fondoten .  

Eger cildinizde kurumamis buyuk sivilce , akne vs. Varsa kapaticiligi yetersiz kalacaktir ki zaten hangi fondoten o buyuk lekeleri kapatiyorki ? 
M.asam - magic fondoten , ciltteki renk esitsizliklerini ve lekeleri kusursuz bir sekilde kapatiyor ve kadifemsi bir goruntu sagliyor. Sonrasinda mat bir gorunum saglamak icin pudra kullanmayi bile gerektirmiyor.  

Kremsi yapısıyla uygulama da kolaylasiyor. 
Fondoten fircasi , sunger , silikon sunger ve el yardimiyla uygulanabiliyor. 

Ilk kullanimdan itibaren favorim olan M.asam magic fondoten le ilgili merak ettiklerinize umarim cevap verebilmisimdir :) 


Vee .... neden daha once denememisim dedigim  , M.Asam - Brilliant Teint (primer) 

Beni instagram dan takip edenler hatirlayacaktir , bu urunle ilgili dusuncelerimi kisaca belirtmistim. 

Bu ürün de fondoteni gibi kavanoz formda ve kapagi acinca harika bir koku yayiliyor. Kremsi bir yapisi var ve uygulayinca yapis yapis bir his birakmiyor , cilde dogal bir parlaklik ve canlilik kazandiriyor. Ben bu urunu gun icinde fondoten kullanmadigim zamanlarda da uyguluyorum. Kayisi kokusu ve kayisi renginin cildimin rengiyle uyumuna bayildimm ! 



M.Asam urunlerini denemekte gec kaldigimi bu urunlerle tanistiktan sonra anladim , umarim merak edenler icin aciklayici bir yazi olmustur. 

M.Asam urun skalasi oldukca genis , incelemek icin www.m-asam.com.tr

Satın almak icin 》 Senguzelsin.com adresine bir tık yeter :) 

Bir sonraki yazıda gorusmek dilegiyle ♡ 
Sevgiler 

Naime Kuruca 

Naimekuruca1@gmail.com
Instagram - @naimeninrenkleri 








1 yorum: