24 Şubat 2016 Çarşamba

Essence kopuk fondoten

Merhabaa ♡♡♡ 
Bugün size makyaj cantamdan eksik etmedigim
Kıs aylarının olmazsa olmazı sevgili essence
Kopuk fondotenimden bahsedecegim ☆ 

Kis aylarinin olmazsa olmazi dedim cunku ;
Saclarim sari oldugundan dolayi kısın cilt tonumu esitlemem gerekiyor , fondoten bb krem gibi likit urunleri mumkun oldugu kadar kullanmamaya calisiyorum cunku parlama yapiyor. Cildim sivilceli ve problemli degil onun  icin eger aradiginiz urun kapatici ozelligi olan bir urunse yeterli olmayacaktir. Bana yeterli geliyor kapaticiligi. En sevdigim ozelligi ise dogal bir gorunum veriyor, etrafimda bircok arkadasim sen cildine ne kullaniyorsun dediginde siddetle tavsiye ettim ve cok memnun kaldilar.


Ben essence kopuk fondotenimi gratis magazalarinda ikili sekilde satilan bu sungerlerle uyguluyorum. Oncesinde mutlaka cildimi nemlendiriyorum, nemlendirmeden pul pul bir goruntu olusuyor. Eger yazimi okurken ama benim cildim cok kuru diyenler varsa sungerin uzerine birkac damla loreal mucizevi yag damlatarak veya nemli sungerle de uyguluyabilirsiniz.

Naime Kuruca
@naimeninrenkleri

1 yorum:

  1. Renklerine baktım ama çok açık ve çok koyu geldi 😑denemeyi çok istiyorum.Esmerim hangi numarasını alsam bilemedim

    YanıtlaSil